Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth 0050117^"
  1. Effect of membrane forces on punching shear capacity of flat slabs
    Vidaković Aleksandar ; 010110  Majtánová Lucia ; 010110 Halvoník Jaroslav ; 010110
    27th Concrete Days 2020 : . S. 136-141
    punching shear flat slabs compressive membrane action continuous slab non-linear analysis levels-of-approximation approach pretlačenie membránové sily nelineárna analýza
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  2. Porovnanie šmykovej odolnosti bezprievlakových spojitých dosiek s izolovanými vzorkami
    Šarvaicová Simona ; 010110  Borzovič Viktor ; 010110
    Betonárske dni 2020 a 6. post kongresové kolokvium SNK fib : . online, s. 163-168
    šmyková odolnosť lokálne podopreté dosky izolované vzorky membránové sily redistribúcia ohybových momentov punching shear resistance flat slabs isolated specimens membrane actions redistribution of bending moments
    http://www.betonarskedni.sk/files/zborn%C3%ADk-BD-2020.pdf
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  3. Punching shear resistance of continuous RC slab compared to experimental specimens
    Šarvaicová Simona ; 010110  Borzovič Viktor ; 010110
    Engineering Mechanics 2020 : . online, s. 444-447
    punching shear resistance flat slabs isolated test specimens membrane actions šmyková odolnosť bezprievlakové dosky izolované experimentálne vzorky membránové sily
    https://www.engmech.cz/im/im/page/proc
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.