Search results
- Typy a výber marketingových mixov : Diplomová práca
Poliaková Katarína Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 64 s 1 CD-ROM
marketingový mix
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrhy pri budovaní a rozvoji image firmy Alfred Kärchner GmbH = The suggestions of the establishment and development of an image of Alfred Kärcher company : Diplomová práca
Vargová Janka Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 82 s príl., 1 CD-ROM
firemný imidž marketingová komunikácia
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Tvorba a využitie propagačnej stratégie = Creating and application of promotional strategy : Diplomová práca
Neštická Andrea Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 83 s príl., 1 CD-ROM
reklama propagácia
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Formovanie marketingovej stratégie. Forming of marketing strategy
Jedlička Milan ; M190
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 22 (2007), s.61-66
marketingová stratégia trhová ekonomika marketingový mix
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Analýza a tvorba systému integrovanej marketingovej komunikácie v spoločnosti DEMA Senica, a.s. = The analyse and making of the system of integrated marketing communication in the company DEMA a.s. Senica : Diplomová práca
Sloboda Martin Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2007
MTF ; . - 88 s príl (1 CD-ROM)
integrovaná marketingová komunikácia predaj vzťahy s verejnosťou reklama
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Marketingová stratégia podniku
Jedlička Milan ; M190
Strategický manažment v praxi manažéra . s.169-192
marketingová stratégia
kapitola(článok) z dokumentu - Meranie spokojnosti zákazníkov firmy INA, s.r.o. Skalica = Customer's satisfaction measurement : Bakalárska práca
Krč-Kubečková Andrea Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2007
MTF ; . - 54 s príl., 1 CD-ROM
spokojnosť zákazníkov
bakalárska prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Marketingové nástroje a manažérstvo kvality v Kontroltech, s.r.o. Dubnica nad Váhom = Marketing tools and quality management KONTROLTECH, Ltd. Dubnica nad Vahom : Diplomová práca
Fúsik Juraj Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2007
MTF ; . - 74 s príl (1 CD-ROM)
marketing kvalita
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrh opatrení pri tvorbe ofenzívnej marketingovej stratégie v podniku PROTHERM PRODUCTION, s.r.o. Skalica = Action proposal for creation of offensive marketing strategy in PROTHERM PRODUCTION ltd. : Bakalárska práca
Sochnová Andrea Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KM, 2007
MTF ; . - 53 s príl (1 CD-ROM)
marketingová stratégia
bakalárska prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrh opatrení na tvorbu metodiky aplikovania výskumu trhu v podmienkach Chemolak, a.s. Smolenice = Proposal of measures for creation the methodics of procedure for market research in conditions of CHEMOLAK, a.s. Smolenice : Bakalárska práca
Hoblíková Renáta Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2007
MTF ; . - 51 s príl (1 CD-ROM)
výskum trhu
bakalárska prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1