Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stu64032 xcla^"
  1. Robotika.SK Approach to Educational Robotics from Elementary Schools to Universities
    Petrovič Pavel  Balogh Richard ; E010 Lúčny Andrej
    AT&P Journal Plus . Č. 2. Robotika vo vzdelávaní (2010), s.85-90
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  2. Robotika.SK Approach to Educational Robotics from Elementary Schools to Universities
    Petrovič Pavel  Balogh Richard ; E010 Lúčny Andrej
    Robotics in Education 2010 : . s.165-170
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  3. O význame parazitov
    Lúčny Andrej 
    Kognice a umělý život VII . s.227-232
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - skriptá
    article

    article

  4. Using Robotnačka in Research and Education
    Petrovič Pavel  Balogh Richard ; E010 Lúčny Andrej Weiss Ronald
    EuroLogo 2007 : . s.CD-Rom
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Remotely-Accessible Robotics Laoboratory
    Petrovič Pavel  Lúčny Andrej Balogh Richard ; E010 Ďurina Dušan ; E
    Acta Mechanica Slovaca . Roč. 10, č. 2-A (2006), s.389-194
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  6. Baldwinov efekt: plyn a brzda evolúcie / aut. Andrej Lúčny
    Lúčny Andrej 
    Kognice a umělý život III . [13] s.
    článok zo zborníka
    (1) - skriptá
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.