Počet záznamov: 1  

Návrh marketingovej stratégie firmy Knott, s.r.o

  1. Údaje o názveNávrh marketingovej stratégie firmy Knott, s.r.o.
    Záhlavie-meno Gaštanová, Michala, 1990- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Ščepka, Igor, 1946- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Katedra výrobných systémov
    Prekl.názDraft marketing strategy in the company Knott, s. r. o.
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    FakultaSJF
    Dátum obhajoby19.06.2014
    Študijný program649
    Predmet.heslá kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    SWOT analysis
    marketing strategy
    marketingová stratégia
    analýza interného prostredia
    SWOT analýza
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103595
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J044293J*1784/DPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.