Počet záznamov: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie pri tvorbe pozitívneho imidžu v spoločnosti Považská cementáreň, a.s

  1. Údaje o názveNávrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie pri tvorbe pozitívneho imidžu v spoločnosti Považská cementáreň, a.s.
    Záhlavie-meno Holičárová, Monika (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Sakál, Peter Z1 (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názProposal concept of sustainable marketing at creation positive image in the company Považská cementáreň, Inc.
    Vyd.údaje2016
    FakultaMTF
    Dátum obhajoby20.06.2016
    Študijný odbor5.2.52. priemyselné inžinierstvo
    Študijný programB-PMA
    Predmet.hesláudržateľnosť
    spoločensky zodpovedné podnikanie
    marketing
    pozitívny imidž
    Považská cementáreň Ladce, a.s.
    corporate social responsibility
    marketing
    positive image
    Považská cementáreň Ladce, Inc.
    sustainability
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=105968
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M* BP-7836Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.