Počet záznamov: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie pri tvorbe pozitívneho imidžu v spoločnosti Považská cementáreň, a.s
Údaje o názve Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie pri tvorbe pozitívneho imidžu v spoločnosti Považská cementáreň, a.s. Záhlavie-meno Holičárová, Monika (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Sakál, Peter Z1 (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Prekl.náz Proposal concept of sustainable marketing at creation positive image in the company Považská cementáreň, Inc. Vyd.údaje 2016 Fakulta MTF Dátum obhajoby 20.06.2016 Študijný odbor 5.2.52. priemyselné inžinierstvo Študijný program B-PMA Predmet.heslá udržateľnosť spoločensky zodpovedné podnikanie marketing pozitívny imidž Považská cementáreň Ladce, a.s. corporate social responsibility marketing positive image Považská cementáreň Ladce, Inc. sustainability Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=105968 Druh dok. DBP - bakalárska práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info M* BP-7836 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1