Počet záznamov: 1  

Holistický koncept budovania a riadenia značky v priemyselnom podniku v podmienkach marketingu 4.0

  1. Údaje o názveHolistický koncept budovania a riadenia značky v priemyselnom podniku v podmienkach marketingu 4.0
    Záhlavie-meno Babčanová, Dagmar Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť , (Školiteľ (konzultant))
    Prekl.názHolistic Concept of Building and Managing a Brand in an Industrial Enterprise Under Conditions of Marketing 4.0
    Vyd.údaje2019
    FakultaMTF
    Dátum obhajoby23.05.2019
    Študijný odborpriemyselné inžinierstvo
    Študijný programnull
    Fyz.popis135 s.
    Predmet.heslábudovanie a riadenie značky
    značka
    ochranná známka
    produkt
    manažér značky
    holistická koncepcia
    Marketing 4.0
    Priemysel 4.0
    sociálne médiá
    sentiment analýza
    sociálne siete
    holistic concept
    brand building
    brand
    product
    brand manager
    Marketing 4.0
    Industry 4.0
    social media
    sentiment analysis
    brand management
    trademark
    social networks
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti_zp=72628
    Druh dok.DHP - habilitačná práca
    KategóriaDAI - Dizertačné a habilitačné práce
    Rok2019
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M* HP-135Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.