Počet záznamov: 1
Holistický koncept budovania a riadenia značky v priemyselnom podniku v podmienkach marketingu 4.0
Údaje o názve Holistický koncept budovania a riadenia značky v priemyselnom podniku v podmienkach marketingu 4.0 Záhlavie-meno Babčanová, Dagmar Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť , (Školiteľ (konzultant)) Prekl.náz Holistic Concept of Building and Managing a Brand in an Industrial Enterprise Under Conditions of Marketing 4.0 Vyd.údaje 2019 Fakulta MTF Dátum obhajoby 23.05.2019 Študijný odbor priemyselné inžinierstvo Študijný program null Fyz.popis 135 s. Predmet.heslá budovanie a riadenie značky značka ochranná známka produkt manažér značky holistická koncepcia Marketing 4.0 Priemysel 4.0 sociálne médiá sentiment analýza sociálne siete holistic concept brand building brand product brand manager Marketing 4.0 Industry 4.0 social media sentiment analysis brand management trademark social networks Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti_zp=72628 Druh dok. DHP - habilitačná práca Kategória DAI - Dizertačné a habilitačné práce Rok 2019 kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info M* HP-135 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1