Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus22040^"
  1. Marketing a strategické řízení : Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
    Slavík Jakub 
    Praha : Grada Publishing, 2014 . - 183 s
    ISBN 978-80-247-4819-1
    marketing strategický manažment verejné služby
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1100
    Marketing a strategické řízení

    kniha

  2. Sebahodnotiaci model CAF (Common Assessment Framework) akonástroj kontinuálneho zlepšovania výkonnosti a kvality. (Self-valuation model CAF (Common Assesment Framework) how implement continual beating up efficiency and quality) [CD-ROM] : Bakalárska práca
    Valúšek Róbert ; J120  Hekelová Edita (xxx) ; J120
    1.vyd.
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2007 . - 49 s
    model CAF verejné služby samohodnotenie akčný plán kvalita public services Self-valuation action plan quality
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.