Výsledky vyhľadávania
- Využitie marketingových nástrojov pre zvýšenie predajnosti produktov vybranej firmy
Časárová Martina ; J Součková Ingrid (škol.) ; J120
Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
SJF ; 18.06.2014 ; 649
kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises marketing tools komunikačná politika distribučná politika produktová politika marketingové nástroje
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103716
diplomová prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné SJF 1 0 0 0 - Strategický marketing : strategie a trendy
Jakubíková Dagmar
2., rozšíř. vyd
Praha : Grada Publishing, 2013 . - 267 s
ISBN 978-80-247-4670-8
strategický marketing distribučná politika cenová politika strategické plánovanie
monografiaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 1 1 1 0 - Marketing
Hekelová Edita ; J0070
1. vyd.
Bratislava : FX s.r.o., 2008 . - 112 s
ISBN 978-80-89313-17-4
produktová politika distribučná politika marketingové nástroje marketing tools strategy
skriptá
BCI - Skriptá a učebné texty
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné SJF 3 1 0 0 - Strategický marketing
Jakubíková Dagmar
1. vyd
Praha : Grada Publishing, 2008 . - 267 s
ISBN 978-80-247-2690-8
strategický marketing distribučná politika cenová politika strategické plánovanie
monografiaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 2 1 0 0