Výsledky vyhľadávania
- Zlepšovanie úrovne manažérstva reklamácií v spoločnosti I.D.C. Holding, a.s.
Nádaská Michaela Urdziková Jana (škol.) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
MTF ;
Engineering of Production Quality quality customer satisfaction kvalita sťažnosť
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90375
diplomová prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 0 1 - Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o. : Bakalárska práca
Hrašna Pavol Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
MTF ; . - 55 s., CD-ROM
process claim sťažnosť reklamácia kvalita produkcie Production Quality
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58063
bakalárska prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 0 1 - Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách
Urdziková Jana ; M4000
Ekonomika a spoločnosť . Roč. 11, č. 1 (2010), s.68-77
sťažnosť nekvalitný produkt
článok z periodika
ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Systémové riadenie sťažností v organizáciách
Urdziková Jana ; M4000
Folia Turistica 1 : . s.236-245
sťažnosť
článok zo zborníka
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Vypracovanie projektu zlepšovania manažérstva reklamácií v SAMSUNG Electronics Slovakia s.r.o. = The development of a project for improving claim management in SAMSUNG Electronics Slovakia s.r.o. : Bakalárska práca
Sokol Peter Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
MTF ; . - 74 s Prílohy + 1 CD-ROM
reklamácia sťažnosť kvalita
bakalárska prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 0 1