Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus34500^"
  1. Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z / aut. Matúš Cagala, Dagmar Babčanová
    Cagala Matúš ; 064000  Babčanová Dagmar ; 064000
    DOKBAT 2023 : . S. 92-105
    marketing marketing communication generation Z consumer behaviour
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Digitization in marketing communication - design of the mobile application concept / aut. Dagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová
    Babčanová Dagmar ; 064000  Hargaš Ján Filip Samáková Jana ; 064000 Mesárošová Jana ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 20, č. 1 (2023), s. 4-13
    customer digitalization mobile application marketing communication innovation
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Selling Science: How to Use Business Skills to Win Support for Scientific Research / aut. Steven Judge, Richard Lucas
    Judge Steven  Lucas Richard
    1st Edition
    London: World Scientific Publishing Europe, 2019 . - 116 s.
    ISBN 9781786345738
    marketing marketing communication Scientific Writing Guides Collection e-kniha
    monografia
    AEB - Ebook
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SVF1000
    kniha

    kniha

  4. Trends and proposals for marketing communication tools in customer service / aut. Veronika Žaludová - Johanesová, Rudolf Husovič, Jaromíra Vaňová
    Johanesová Veronika ; 064000  Husovič Rudolf ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
    Marketing Identity 2019 . S. 604-615
    customer service chatbot marketing communication new trends smart speaker
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. The process of integrated marketing communication / aut. Svetlana Firsova, Vanesa Prajová, Pavol Božek
    Firsova Svetlana  Prajová Vanesa ; 064000 Božek Pavol ; 063800
    INTECH 2016 . online, s. 323-325
    marketing communication implementation stage
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. The implementation process of integrated marketing communication in the manufacturing plant / aut. Vanesa Prajová, Pavol Božek
    Prajová Vanesa ; 064000  Božek Pavol ; 066000
    Molodyje učenyje - uskoreniju naučno-techničeskogo progressa v XXI veke . online, s. 527-530
    marketing communication implementation
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Manufacturing company and its communication / aut. Vanesa Prajová, Boris Yakimovich, Ivan Tyurin, Svetlana Firsova
    Prajová Vanesa ; 064000  Yakimovich Boris Tyurin Ivan Firsova Svetlana
    Procedia Engineering . Vol. 149. International Conference on Manufacturing Engineering and Materials, ICMEM 2016, 6. - 10. June 2016, Nový Smokovec, Slovakia, (2016), online, s. 384-388
    marketing communication implementation
    http://ac.els-cdn.com/S1877705816311985/1-s2.0-S1877705816311985-main.pdf?_tid=ed9d4ace-4d80-11e6-9251-00000aab0f27&acdnat=1468912861_d263c90995a64600781326a81108e69d
    článok z periodika
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  8. Návrh opatrení na zefektívnenie marketingovej komunikácie v CEMMAC a.s.
    Remová Simona ; M  Vaňová Jaromíra (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 26.06.2014 ; 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication marketingová komunikácia veľtrh reklama podnik
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95859
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Návrh opatrení na zlepšenie využitia ceny ako nástroja marketingovej komunikácie v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Jeleneková Jana ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 25.06.2014 ; 175 . - 51s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing communication marketing price marketing mix cena marketingová komunikácia marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87610
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Návrh opatrení na využitie marketingovej komunikácie pri zlepšení povedomia o značke produktov spoločnosti TATRACHEMA, VD Trnava
    Reisingerová Petra ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 25.06.2014 ; 175 . - 76s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication reklama marketingová komunikácia značka
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87399
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.