Number of the records: 1  

Analýza súčasného stavu integrovanej marketingovej komunikácie v podmienkach podnikateľskej praxe na Slovensku

  1. CREPC201506_01 CREPCXX CREPC201511 CREPC201601 CREPC201602 CREPC201603 CREPC201606 CREPC201606O
    Title statementAnalýza súčasného stavu integrovanej marketingovej komunikácie v podmienkach podnikateľskej praxe na Slovensku / aut. Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
    Main entry-name Šalgovičová, Jarmila (Author)
    Another responsib. Prajová, Vanesa, 1970- Z2 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleAnalysis of current integrated marketing communications in conditions of business practices in Slovakia
    In Inovácie v ochrane spotrebiteľa [CD-ROM, 89 s.] / Marketing Identity - "Explózia" inovácií. -- Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. -- ISBN 978-80-8105-636-9. -- CD-ROM, S. 62-62
    Subj. Headings komunikácia
    zákazník
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2015
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.