Number of the records: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 CREPC201706 Title statement Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu / aut. Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál Main entry-name Šujaková, Monika, 1986- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Another responsib. Vaňová, Jaromíra, 1958- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Sakál, Peter, 1951- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Translated title Design concept of sustainable marketing strategy of industrial enterprise to increasing its sustainable competitiveness through the formation a positive image of enterprise Note 006STU-4/2017 In Fórum manažéra. -- ISSN 1339-9403. -- Roč. 12, č. 1 (2016), s. 56-62 Subj. Headings marketing manažment udržateľný rozvoj Language Slovak Document kind RBX - článok z periodika Category ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Category (from 2022) V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Year 2016 article
Number of the records: 1