Number of the records: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu

  1. CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 CREPC201706
    Title statementNávrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu / aut. Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Main entry-name Šujaková, Monika, 1986- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Vaňová, Jaromíra, 1958- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Sakál, Peter, 1951- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleDesign concept of sustainable marketing strategy of industrial enterprise to increasing its sustainable competitiveness through the formation a positive image of enterprise
    Note006STU-4/2017
    In Fórum manažéra. -- ISSN 1339-9403. -- Roč. 12, č. 1 (2016), s. 56-62
    Subj. Headings marketing
    manažment
    udržateľný rozvoj
    LanguageSlovak
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Year2016
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.