Number of the records: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti

  1. CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806
    Title statementNávrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti / aut. Monika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál
    Main entry-name Šujaková, Monika, 1986- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Golejová, Simona, 1989- Z4 (Author) - MTF Materiálovotechnologická fakulta
    Sakál, Peter, 1951- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleDraft concept of a sustainable business sustainable marketing strategy
    In Fórum manažéra. -- ISSN 1336-7773. -- Roč. 13, č. 1 (2017), s. 62-72
    Subj. Headings udržateľný marketing
    udržateľný rozvoj
    LanguageSlovak
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Year2017
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.