Number of the records: 1  

Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby

  1. Title statementUdržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Main entry-name Šujaková, Monika, 1986- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Sakál, Peter, 1951- Z1 (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleSustainable marketing communication strategy as a tool to support competitiveness in the industrial area
    In Výkonnosť podniku. -- ISSN 1338-435X. -- Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78
    Subj. Headings udržateľný marketing
    udržateľný rozvoj
    LanguageSlovak
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Year2018
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.