Number of the records: 1  

Inovatívne trendy v marketingovom makroprostredí

  1. Title statementInovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová
    Main entry-name Špirko, Dušan, 1950- (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Par.titleInnovative trends in marketing macro-environment
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.