Number of the records: 1  

Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe

  1. Title statementImpact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe / aut. Nour El Mawas, Peter Trúchly, Pavol Podhradský, Martin Medvecký, Cristina Hava Muntean
    Main entry-name Mawas, Nour El (Author)
    Another responsib. Trúchly, Peter, 1972- Z1 (Author) - FIIT Ústav počítačového inžinierstva a aplikovanej informatiky
    Podhradský, Pavol, 1943- Z8 (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Medvecký, Martin, 1968- Z1 (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Muntean, Cristina Hava Z6 (Author)
    In Knowledge Management & E-Learning : An International Journal. -- ISSN 2073-7904. -- Vol. 14, iss. 4 (2022), s. 360-394
    Subj. Headings Technology-enhanced learning
    Educational game
    STEM
    motivation
    knowledge gain
    LanguageEnglish
    URLhttp://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/521/517
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Type of documentčlánok
    In databases WOS: 000938626200001
    DOI: 10.34105/j.kmel.2022.14.020
    SCOPUS: 2-s2.0-85151822345
    Year2023
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.