Number of the records: 1
Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe
Title statement Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe / aut. Nour El Mawas, Peter Trúchly, Pavol Podhradský, Martin Medvecký, Cristina Hava Muntean Main entry-name Mawas, Nour El (Author) Another responsib. Trúchly, Peter, 1972- Z1 (Author) - FIIT Ústav počítačového inžinierstva a aplikovanej informatiky Podhradský, Pavol, 1943- Z8 (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií Medvecký, Martin, 1968- Z1 (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií Muntean, Cristina Hava Z6 (Author) In Knowledge Management & E-Learning : An International Journal. -- ISSN 2073-7904. -- Vol. 14, iss. 4 (2022), s. 360-394 Subj. Headings Technology-enhanced learning Educational game STEM motivation knowledge gain Language English URL http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/521/517 Document kind RBX - článok z periodika Category ADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Category (from 2022) V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Type of document článok In databases WOS: 000938626200001
DOI: 10.34105/j.kmel.2022.14.020
SCOPUS: 2-s2.0-85151822345Year 2023 article
Number of the records: 1