- Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prospe…
Number of the records: 1  

Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku

  1. Title statementSociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
    Main entry-name Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Organizácia práce. -- Bratislava : DT ZSVTS, 1994. -- s.140-145
    Subj. Headings sociálny marketing
    podnikateľská etika
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.