- Proces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Proc…
Number of the records: 1  

Proces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Process of marketing research acording to quality management principles

  1. Title statementProces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Process of marketing research acording to quality management principles
    Main entry-name Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Kvalita Inovácia Prosperita = Quality Innovation Prosperity. -- Roč.5, č.1 (2001), s.56-64
    Subj. Headings manažérstvo kvality
    LanguageSlovak
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryBDF - Scientific works in others home magazines
    Category (from 2022)O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    References (1) - skriptá
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.