Number of the records: 1  

Marketingové stratégie a ciele. Marketing strategies and goals

  1. Title statementMarketingové stratégie a ciele. Marketing strategies and goals
    Main entry-name Podskľan, Adrián (Author)
    Another responsib. Sekera, Branislav (Author) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In CO-MAT-TECH 2000 : 8. medzinárodná vedecká konferencia. Časť 3.: Manažment priemyselných podnikov a kvalita /. -- Bratislava : STU v Bratislave, 2000. -- ISBN 80-227-1413-5. -- s.225-229
    Subj. Headings marketingová stratégia
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    References (1) - monografia
    (2) - článok
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.