Number of the records: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka

  1. Title statementKvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka
    Main entry-name Bílý, Matej (Author)
    Another responsib. Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Normalizácia. -- Roč. 12, č. 1 (2006), s.16-17
    Subj. Headings ISO
    normalizácia
    spokojnosť zákazníkov
    LanguageSlovak
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryBDF - Scientific works in others home magazines
    Category (from 2022)O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Year2007
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.