Number of the records: 1  

Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi

  1. Title statementMetodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
    Main entry-name Jedlička, Milan, 1947- (Author) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Lenhardt, Ján, 1980- (Author) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku. -- Trnava : VIVAEDUCA, 2007. -- ISBN 978-80-969827-1-4. -- s.9-33
    Subj. Headings marketing
    informačný systém
    LanguageSlovak
    Document kindRZA - kapitola(článok) z dokumentu
    CategoryABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2008
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.