- Marketing, trvale udržateľný rozvoj (TUR) a uplatnenie HCS modelu 3E.…
Number of the records: 1  

Marketing, trvale udržateľný rozvoj (TUR) a uplatnenie HCS modelu 3E. Marketing, Permanently Sustainable Development (PSD) and Application of HCS Model 3E

  1. Title statementMarketing, trvale udržateľný rozvoj (TUR) a uplatnenie HCS modelu 3E. Marketing, Permanently Sustainable Development (PSD) and Application of HCS Model 3E
    Main entry-name Hatiar, Karol, 1949- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Sakál, Peter, 1951- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Cook, T.M. (Author)
    In Nové trendy v marketingu : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Trnava 2008. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008. -- ISBN 978-80-8105-006-0. -- s.416-422
    Subj. Headings udržateľný rozvoj
    ergonomické programy
    transformácia priemyslu
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2008
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.