Number of the records: 1  

Hlavné faktory účinnosti marketingového mixu

  1. Title statementHlavné faktory účinnosti marketingového mixu
    Main entry-name Alazemi, Abdulaziz S.S.A., 1987- (Author) - SjF Strojnícka fakulta
    Another responsib. Hekelová, Edita, 1954- (Thesis advisor) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Translated titleMain factors of marketing mix efficiency
    Issue dataBratislava : STU v Bratislave SjF, 2011
    Subj. Headings výrobné systémy a manažérstvo kvality
    promotion
    product
    marketing mix
    marketing
    produkt
    Production Engineering and Quality Management
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76836
    Document kindDBP - bakalárska práca
    book

    book


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.