- Marketing z pohľadu meniacich sa sociálno ekonomických podmienok
Number of the records: 1  

Marketing z pohľadu meniacich sa sociálno ekonomických podmienok

  1. Title statementMarketing z pohľadu meniacich sa sociálno ekonomických podmienok
    Main entry-name Vaňa, Kamil, 1985- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Černá, Ľubica, 1967- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Nová ekonomika, nové přístupy? : Sborník z mezinárodní vědecké konference realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy, Říjen 2011, Praha. -- Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2011. -- ISBN 978-80-245-1802-2. -- s.[5]
    Subj. Headings marketing
    marketingová komunikácia
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFC - Reports at international scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2011
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.