Number of the records: 1  

Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie

  1. Title statementPrístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie : Záverečná práca
    Main entry-name Záležák, Ladislav (Author)
    Another responsib. Horňák, František, 1969- (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Issue dataTrnava : STU v Bratislave MtF KMK, 1997
    FacultyMTF
    Phys.des.38 s výťah
    Subj. Headings Procesy inovačné
    Marketing-stratégia
    manažment
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Document kindDZB - záverečná bakalárska práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    284M041819M*DP-1099Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácunavailable

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.