Number of the records: 1  

Vypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku

  1. Title statementVypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku
    Main entry-name Trubenová Ősziová, Katarína Z4 (Author) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z8 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Translated titleDevelopment of a Comprehensive Marketing Strategy for Entering the Slovak and Czech Markets by a Selected Company
    Issue data2025
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation03.06.2025
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-CHTI
    Subj. Headingsforms of foreign market entry
    analysis of external environment
    analysis of internal environment
    formy vstupu na zahraničný trh
    analýza interného prostredia
    analýza externého prostredia
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=185252
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.