Number of the records: 1  

Marketingový kontrolling ako súčasť marketingového manažmentu podniku

  1. Title statementMarketingový kontrolling ako súčasť marketingového manažmentu podniku
    Main entry-name Maniaček, Pavol (Author) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Another responsib. Svátek, Michal (Thesis advisor)
    Translated titleMarketing controlling as a part of company marketing management.
    Issue data2015
    FacultySJF
    Date of acceptation26.08.2015
    Degreee discipline5.2.50. výrobná technika, 5.2.57. kvalita produkcie
    Degree programB-VSMK
    Subj. Headingsmarketingový kontrolling
    marketingový manažment
    spôsoby optimalizácie
    marketing management
    methods of optimization
    marketing controlling
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=99611
    Document kindDBP - bakalárska práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    284J043723J* 2013/BPStrojnícka fakultasklad

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.