Number of the records: 1  

Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti

  1. Title statementMožnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti
    Main entry-name Ikeotuonye, Katarína (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Špirko, Dušan Z8 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Translated titlePossibility Of "Hypermarkets Format" To Attract Customers Currently And In The Future
    Issue data2016
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation07.06.2016
    Degreee discipline5.2.18. chemické technológie
    Degree programI-RTP
    Subj. Headingsmaloobchod
    hypermarket
    marketingová komunikácia
    podpora predaja
    nákupné správanie
    SWOT analýza
    dotazník
    hypermarket
    marketing communication
    SWOT analysis
    retail
    Sales Support
    buying behaviour
    a questionnaire survey
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=121070
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.