Number of the records: 1  

Návrh opatrení na využitie nástrojov marketingovej komunikácie pri zvyšovaní povedomia o značke v General Plastic, a. s. v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Title statementNávrh opatrení na využitie nástrojov marketingovej komunikácie pri zvyšovaní povedomia o značke v General Plastic, a. s. v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania
    Main entry-name Otrísal, Erik (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Babčanová, Dagmar Z1 (Thesis advisor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleProposal of marketing communication tools to increase brand awareness in General Plastic, joint stock company, in the context of sustainable corporate social responsibility strategy
    Issue data2018
    FacultyMTF
    Date of acceptation21.06.2018
    Degreee discipline5.2.52. priemyselné inžinierstvo
    Degree programB-PPP
    Subj. Headingsmarketing mix
    marketing communication
    marketing
    direct marketing
    personal selling
    public relations
    sales promotion
    advertising
    priamy marketing
    osobný predaj
    vzťah s verejnosťou
    podpora predaja
    reklama
    marketingový mix
    marketingová komunikácia
    marketing
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=146353
    Document kindDBP - bakalárska práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    M* BP-8482Materiálovotechnická fakultaM KNunavailable

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.