Number of the records: 1  

Spoločensky zodpovedný marketing ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti v JASPLASTIK-SK spol. s r.o

  1. Title statementSpoločensky zodpovedný marketing ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti v JASPLASTIK-SK spol. s r.o.
    Main entry-name Praj, Michal (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Vaňová, Jaromíra Z1 (Thesis advisor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Translated titleSocially responsible marketing as a tool for increasing competitiveness in JASPLASTIK-SK spol. s r.o.
    Issue data2021
    FacultyMTF
    Date of acceptation28.06.2021
    Degreee disciplinestrojárstvo
    Degree programB-PMA
    Subj. Headingsspoločensky zodpovedný marketing
    konkurencieschopnosť
    budovanie imidžu
    spoločenská zodpovednosť
    environmentálna zodpovednosť
    socially responsible marketing
    competitiveness
    image building
    social responsibility
    environmental responsibility
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=153401
    Document kindDBP - bakalárska práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    M* BP-9185Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácunavailable

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.