Number of the records: 1
Spoločensky zodpovedný marketing ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti v JASPLASTIK-SK spol. s r.o
Title statement Spoločensky zodpovedný marketing ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti v JASPLASTIK-SK spol. s r.o. Main entry-name Praj, Michal (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Another responsib. Vaňová, Jaromíra Z1 (Thesis advisor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Translated title Socially responsible marketing as a tool for increasing competitiveness in JASPLASTIK-SK spol. s r.o. Issue data 2021 Faculty MTF Date of acceptation 28.06.2021 Degreee discipline strojárstvo Degree program B-PMA Subj. Headings spoločensky zodpovedný marketing konkurencieschopnosť budovanie imidžu spoločenská zodpovednosť environmentálna zodpovednosť socially responsible marketing competitiveness image building social responsibility environmental responsibility Language Slovak URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=153401 Document kind DBP - bakalárska práca book
Barcode Call number of location Call number Location Sublocation Info M* BP-9185 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác unavailable
Number of the records: 1