- Properties of a modelled call centre
Number of the records: 1  

Properties of a modelled call centre

  1. Údaje o názveProperties of a modelled call centre / aut. Ivan Baroňák, Matej Hartmann, Róbert Poláček
    Záhlavie-meno Baroňák, Ivan, 1955- (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Ďal.zodpovednosť Hartmann, Matej, 1990- (Autor)
    Poláček, Róbert, 1994- Z3 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    In Journal of Electrical Engineering. -- ISSN 1335-3632. -- Vol. 71, No. 2 (2020), s. 96-102
    Predmet.heslá call centre
    IVR
    mass service system
    call agent
    Erlang equations
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://iris.elf.stuba.sk/JEEEC/data/pdf/2_120-04.pdf
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADN - 13/NOVÉ Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    V databázach
    Rok2020
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.