Number of the records: 1  

Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie

  1. Title statementSix sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
    Main entry-name Soboň, Tomáš (Author)
    Another responsib. Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Thesis advisor)
    Issue data2009
    Phys.des.115 s. prílohy
    NoteŠtudijný odbor: 39-76-9 Inžinierstvo kvality produkcie
    Subj. Headings Six Sigma
    spokojnosť zákazníka
    úspešnosť firmy
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Document kindDDZ - dizertačná práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    .M* DzP-598Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.