- Future of marketing communications
Number of the records: 1  

Future of marketing communications

  1. Title statementFuture of marketing communications
    Main entry-name Rybanský, Rudolf (Author)
    Another responsib. Prajová, Vanesa (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu - úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Smolenice, 3.-4.11.2009. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010. -- ISBN 978-80-8105-161-6. -- s.191-194
    LanguageEnglish
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2010
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.