Number of the records: 1  

Identifikácia architektonických bariér v prostredí: Vysoké školy a študentské domovy

  1. CREPC201602 CREPC201603 CREPC201606 CREPC201606O
    Title statementIdentifikácia architektonických bariér v prostredí: Vysoké školy a študentské domovy / aut. Lea Rollová, Mária Samová, Zuzana Čerešňová, Danica Končeková, Pavol Korček ; rec. Robert Špaček, Elena Mendelová, Mária Orgonášová
    Main entry-name Rollová, Lea, 1964- (Author) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Another responsib. Samová, Mária, 1946- Z1 (Author) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Čerešňová, Zuzana, 1973- Z1 (Author) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Končeková, Danica, 1971- Z1 (Author) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Korček, Pavol, 1977- Z1 (Author) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Špaček, Robert, 1952- Z1 (Reviewer) - FA Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry
    Mendelová, Elena Z5 (Reviewer)
    Orgonášová, Mária Z5 (Reviewer)
    Edition statement1. vydanie
    Issue dataBratislava : Nakladateľstvo STU, 2015
    Phys.des.137 s. [8,59 AH]
    ISBN978-80-227-4451-5
    Subj. Headings bezbariérová prístupnosť
    študentský domov
    vysoká škola
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Copy count31, currently available 29, at library only 1
    Document kindASK - skriptá
    CategoryACB - Academic school-books issued in home editorship
    Category (from 2022)P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Year2015
    References (1) - článok
    Citations [1] 2017: BACOVÁ, Andrea - PUŠKÁR, Branislav - VRÁBLOVÁ , Edita. Residentialization of Public Spaces: Bratislava Example. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering [elektronický zdroj]. Vol. 245. WMCAUS 2017. World Multidisciplinary Civil Engineering-Architecture-Urban Planning Symposium. 12.-16. 6. 2017, Praha, (2017), art.no.042012. ISSN 1757-8981. SCOPUS: 2-s2.0-85033731570 WOS:000419056402004
    View book information on page www.martinus.sk

    book


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.