Number of the records: 1
Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe
SYS 0100975 LBL 00000naa--22^^^^^-a-4500 003 SK-STU 005 20250107093322.9 007 ta 008 230317s^^^^-----------e------000-0-----d 024 7-
$2 WOS $a 000938626200001 024 7-
$2 SCOPUS $a 2-s2.0-85151822345 024 7-
$2 DOI $a 10.34105/j.kmel.2022.14.020 035 $a biblio/1051431 $2 CREPC2 040 $a STU $b slo 041 0-
$a eng 100 1-
$7 stu_us_auth*0042741 $a Mawas, Nour El $4 aut $9 30 $r Z6 245 10
$a Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe / $c aut. Nour El Mawas, Peter Trúchly, Pavol Podhradský, Martin Medvecký, Cristina Hava Muntean 650 04
$7 stu_us_auth*0109320 $a Technology-enhanced learning 650 04
$7 stu_us_auth*0109321 $a Educational game 650 04
$7 stu_us_auth*0109322 $a STEM 650 04
$7 stu_us_auth*stus24609 $a motivation 650 04
$7 stu_us_auth*0042745 $a knowledge gain 700 1-
$7 stu_us_auth*stu80553 $a Trúchly, Peter, $d 1972- $u 070400 $r Z1 $4 aut $9 40 $U FIIT Fakulta informatiky a informačných technológií $T FIIT Ústav počítačového inžinierstva a aplikovanej informatiky $X 1917 $U I400 $Y 672 700 1-
$7 stu_us_auth*stu99973 $a Podhradský, Pavol, $d 1943- $u 037000 $r Z8 $4 aut $9 10 $U FEI Fakulta elektrotechniky a informatiky $T FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií $X 2148 $U E070 $Y 818 700 1-
$7 stu_us_auth*stu9208 $a Medvecký, Martin, $d 1968- $u 037000 $r Z1 $4 aut $9 10 $U FEI Fakulta elektrotechniky a informatiky $T FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií $X 1980 $U E070 $Y 818 700 1-
$7 stu_us_auth*0045056 $a Muntean, Cristina Hava $r Z6 $4 aut $9 10 773 0-
$w stu_us_cat*0100974 $t Knowledge Management & E-Learning : An International Journal $x 2073-7904 $7 nnas $g Vol. 14, iss. 4 (2022), s. 360-394 856 4-
$u http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/521/517
Number of the records: 1