- The main general trends of marketing communications in the twenty fir…
Number of the records: 1  

The main general trends of marketing communications in the twenty first century

  1. Title statementThe main general trends of marketing communications in the twenty first century
    Main entry-name Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In No 19. -- s.115-117
    LanguageEnglish
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADE - Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    References (1) - článok
    Citations [4] 2004: MATUSZEWSKI, Andrzej. Riadenie informácií v podmienkach krízy firemného imidžu. Zvolen : Ústav pre výchovu a vzdelávanie pracovníkov lesného a vodného hospodárstva SR, 2004In Marketing a obchod 2004 = Marketing and Trade 2004 : Rok európskej integrácie. The Year of European Integration. Zborník, s.16-173. ISBN 80-89100-20-1.
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.