- Proces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Proc…
Number of the records: 1  

Proces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Process of marketing research acording to quality management principles

  1. SYSstu117118
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20220321184520.1
    008
      
    060428s2001------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Šalgovičová, Jarmila, $d 1950- $4 aut $u M4000 $9 100 $7 stu_us_auth*stu38013 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1492 $U M4000 $Y 84
    245
    1-
    $a Proces marketingového výskumu podľa zásad manažérstva a kvality. Process of marketing research acording to quality management principles
    650
    -7
    $a manažérstvo kvality $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11293
    773
    0-
    $7 nnas $t Kvalita Inovácia Prosperita = Quality Innovation Prosperity $w stu_us_cat*stu117117 $g Roč.5, č.1 (2001), s.56-64
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.