- Marketing v čase globalizácie
Number of the records: 1  

Marketing v čase globalizácie

  1. SYSstu192884
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20221104201930.8
    008
      
    091019s2009------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Rybanský, Rudolf, $d 1947- $4 aut $u M4000 $7 stu_us_auth*stu37430 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1543 $U M4000 $Y 84
    245
    1-
    $a Marketing v čase globalizácie
    650
    -7
    $a globalizácia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus10407
    650
    -7
    $a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434
    700
    1-
    $a Prajová, Vanesa $4 aut $u M4000 $9 50 $7 stu_us_auth*stu41826 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 47651 $U M4000 $Y 84
    773
    0-
    $7 nnam $d Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009 $t Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009 $w stu_us_cat*stu192883 $g s.331-336 $z 978-80-8105-126-5
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.