Number of the records: 1
Marketing v čase globalizácie
SYS stu192884 LBL 00000naa--22000003a-4500 005 20221104201930.8 008 091019s2009------------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 100 1-
$a Rybanský, Rudolf, $d 1947- $4 aut $u M4000 $7 stu_us_auth*stu37430 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1543 $U M4000 $Y 84 245 1-
$a Marketing v čase globalizácie 650 -7
$a globalizácia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus10407 650 -7
$a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434 700 1-
$a Prajová, Vanesa $4 aut $u M4000 $9 50 $7 stu_us_auth*stu41826 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 47651 $U M4000 $Y 84 773 0-
$7 nnam $d Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009 $t Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009 $w stu_us_cat*stu192883 $g s.331-336 $z 978-80-8105-126-5
Number of the records: 1