Number of the records: 1
Marketing v čase globalizácie
Title statement Marketing v čase globalizácie Main entry-name Rybanský, Rudolf, 1947- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Another responsib. Prajová, Vanesa (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu In Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. -- ISBN 978-80-8105-126-5. -- s.331-336 Subj. Headings globalizácia marketing Language Slovak Document kind RZB - článok zo zborníka Category AFD - Reports at home scientific conferences Category (from 2022) V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Year 2009 References (1) - monografia Citations [3] 2010: KUČEROVÁ, Marta - MĹKVA, Miroslava. Uspokojovanie požiadaviek zákazníkov - prvoradý cieľ každej organizácie. Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2010In Obchod a finance 2010. Trade and Finances 2010 : vedecká konferencia, 28.-29.4.2010 Praha, s.72-76. ISBN 978-80-213-2116-8. article
Number of the records: 1