- Marketing v čase globalizácie
Number of the records: 1  

Marketing v čase globalizácie

  1. Title statementMarketing v čase globalizácie
    Main entry-name Rybanský, Rudolf, 1947- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Another responsib. Prajová, Vanesa (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. -- ISBN 978-80-8105-126-5. -- s.331-336
    Subj. Headings globalizácia
    marketing
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2009
    References (1) - monografia
    Citations [3] 2010: KUČEROVÁ, Marta - MĹKVA, Miroslava. Uspokojovanie požiadaviek zákazníkov - prvoradý cieľ každej organizácie. Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2010In Obchod a finance 2010. Trade and Finances 2010 : vedecká konferencia, 28.-29.4.2010 Praha, s.72-76. ISBN 978-80-213-2116-8.
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.