Number of the records: 1  

Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií

  1. SYSstu210283
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20150617230105.3
    008
      
    100901s2010----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Rabatin, Ondrej, $d 1985- $4 aut $u J0030 $7 stu_us_auth*stu84704 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav dopravnej techniky a konštruovania $X 23098 $U J0030 $Y 806
    242
    00
    $a Market Analysis Plan and Its Application into Marketing Strategy Creation $y eng
    245
    1-
    $a Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií
    260
      
    $a Bratislava : $b STU v Bratislave SjF, $c 2010
    650
    -7
    $a prieskum trhu $2 stusub $7 stu_us_auth*stus12711
    650
    -7
    $a marketingové stratégie $2 stusub $7 stu_us_auth*stus12211
    650
    -7
    $a marketing tools $2 estusub $7 stu_us_auth*stus24317
    650
    -7
    $a marketing strategy $2 estusub $7 stu_us_auth*stus25230
    650
    -7
    $a marketingové nástroje $2 stusub $7 stu_us_auth*stus24316
    700
    1-
    $a Hekelová, Edita, $d 1954- $4 ths $u J0070 $7 stu_us_auth*stu27946 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality $X 2429 $U J0070 $Y 804
    856
    4-
    $a info a plný text $u http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74367 $3 VAIS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.