Number of the records: 1
Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií
SYS stu210283 LBL 00000ntm--22000003a-4500 005 20150617230105.3 008 100901s2010----xo------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 044 $a xo 100 1-
$a Rabatin, Ondrej, $d 1985- $4 aut $u J0030 $7 stu_us_auth*stu84704 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav dopravnej techniky a konštruovania $X 23098 $U J0030 $Y 806 242 00
$a Market Analysis Plan and Its Application into Marketing Strategy Creation $y eng 245 1-
$a Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií 260 $a Bratislava : $b STU v Bratislave SjF, $c 2010 650 -7
$a prieskum trhu $2 stusub $7 stu_us_auth*stus12711 650 -7
$a marketingové stratégie $2 stusub $7 stu_us_auth*stus12211 650 -7
$a marketing tools $2 estusub $7 stu_us_auth*stus24317 650 -7
$a marketing strategy $2 estusub $7 stu_us_auth*stus25230 650 -7
$a marketingové nástroje $2 stusub $7 stu_us_auth*stus24316 700 1-
$a Hekelová, Edita, $d 1954- $4 ths $u J0070 $7 stu_us_auth*stu27946 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality $X 2429 $U J0070 $Y 804 856 4-
$a info a plný text $u http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74367 $3 VAIS
Number of the records: 1