Number of the records: 1
Hlavné faktory účinnosti marketingového mixu
SYS stu232697 LBL 00000ntm--22000003a-4500 005 20150617230147.1 008 110803s2011----xo------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 044 $a xo 100 1-
$a Alazemi, Abdulaziz S.S.A., $d 1987- $4 aut $u J $7 stu_us_auth*stu110096 $T SjF Strojnícka fakulta $X 60717 $U J $Y 20 242 00
$a Main factors of marketing mix efficiency $y eng 245 1-
$a Hlavné faktory účinnosti marketingového mixu 260 $a Bratislava : $b STU v Bratislave SjF, $c 2011 650 -7
$a výrobné systémy a manažérstvo kvality $2 stusub $7 stu_us_auth*stus30894 650 -7
$a promotion $2 estusub $7 stu_us_auth*stus9528 650 -7
$a product $2 estusub $7 stu_us_auth*stus21965 650 -7
$a marketing mix $2 estusub $7 stu_us_auth*stus13044 650 -7
$a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434 650 -7
$a produkt $2 stusub $7 stu_us_auth*stus25516 650 -7
$a Production Engineering and Quality Management $2 estusub $7 stu_us_auth*stus39361 700 1-
$a Hekelová, Edita, $d 1954- $4 ths $u J0070 $7 stu_us_auth*stu27946 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality $X 2429 $U J0070 $Y 804 856 4-
$a info a plný text $u http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76836 $3 VAIS
Number of the records: 1