Number of the records: 1  

Hlavné faktory účinnosti marketingového mixu

  1. SYSstu232697
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20150617230147.1
    008
      
    110803s2011----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Alazemi, Abdulaziz S.S.A., $d 1987- $4 aut $u J $7 stu_us_auth*stu110096 $T SjF Strojnícka fakulta $X 60717 $U J $Y 20
    242
    00
    $a Main factors of marketing mix efficiency $y eng
    245
    1-
    $a Hlavné faktory účinnosti marketingového mixu
    260
      
    $a Bratislava : $b STU v Bratislave SjF, $c 2011
    650
    -7
    $a výrobné systémy a manažérstvo kvality $2 stusub $7 stu_us_auth*stus30894
    650
    -7
    $a promotion $2 estusub $7 stu_us_auth*stus9528
    650
    -7
    $a product $2 estusub $7 stu_us_auth*stus21965
    650
    -7
    $a marketing mix $2 estusub $7 stu_us_auth*stus13044
    650
    -7
    $a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434
    650
    -7
    $a produkt $2 stusub $7 stu_us_auth*stus25516
    650
    -7
    $a Production Engineering and Quality Management $2 estusub $7 stu_us_auth*stus39361
    700
    1-
    $a Hekelová, Edita, $d 1954- $4 ths $u J0070 $7 stu_us_auth*stu27946 $U SjF Strojnícka fakulta $T SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality $X 2429 $U J0070 $Y 804
    856
    4-
    $a info a plný text $u http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76836 $3 VAIS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.