Number of the records: 1  

Vybrané metódy kompresie dát

  1. Title statementVybrané metódy kompresie dát / [aut.] Polec,Jaroslav; Pavlovičova,Jarmila; Oravec,Miloš
    Main entry-name Polec, Jaroslav, 1964- (Author) - FEI Ústav telekomunikácií
    Another responsib. Pavlovičová, Jarmila, 1963- (Author) - FEI Ústav telekomunikácií
    Oravec, Miloš, 1967- (Author) - FEI Katedra telekomunikácií
    Edition statement1.vyd.
    Issue dataBratislava : FABER, 1996
    Phys.des.158 s
    ISBN80-967503-1-3
    Subj. Headings kompresia dát
    kódovanie dát
    kódovanie obrazov
    hybridné kódovanie
    ortogonálne transformácie
    kompresia obrazov
    neurónové siete
    spracovanie dát
    kompresia dát
    UDC681.325.05
    519.72
    681.327.8
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Copy count6, currently available 4, at library only 1
    Document kindAUC - učebnica
    CategoryACB - Academic school-books issued in home editorship
    Category (from 2022)P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    References (1) - článok
    Citations [4] 2008: BENČÍK, Roman - KULLA, Peter. Kódovanie obrazov v systémoch digitálnej televízie. Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2008In ŠVOČ 2008 : Zborník víťazných prác. Bratislava, Slovak Republic, 23.4.2008, s.CD-ROM. ISBN 978-80-227-2865-2.
    [3] 2005: ČANDÍK, Marek - CHUDÝ, Štefan. Niektoré fyzikálne aspekty sluchového vnímania a ich využitie pre multimediálne aplikácie. In E-Pedagogium, 2005, č. 1, s.19-32.
    [3] 2005: BANDZI, Peter. Texture Segmentation Survey. Ostrava : VŠB-Technická univerzita Ostrava, 2005In RTT 2005. 6th International conference "Research in telecommunication technology 2005". : Proceedings. Hradec nad Moravicí, Czech Republic. 12.- 14. Sep. 2005 /, s.CD-Rom. ISBN 80-248-0897-8.
    [3] 2005: ČANDÍK, Marek - CHUDÝ, Štefan. Niektoré vlastnosti obrazových informácií v multimediálnych edukačných materiáloch. In E-Pedagogium, 2005, č. 1, s.110-124.
    book

    book


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.