Number of the records: 1  

Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s

  1. Title statementTvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : Diplomová práca
    Main entry-name Adamová, Miroslava (Author)
    Another responsib. Bilčík, Alexander, 1969- (Thesis advisor) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie
    Issue dataTrnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006
    FacultyMTF
    Phys.des.86 s príl., 1 CD
    Subj. Headings priemyselné inžinierstvo a manažment
    marketingová stratégia
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    284M073522M*DP-6086Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácunavailable

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.