Number of the records: 1  

Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy

  1. SYSstu121799
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20200921112918.7
    008
      
    060623s2006----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Hanuliaková, Mária $4 aut $7 stu_us_auth*stu52728
    245
    1-
    $a Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy : $b Diplomová práca
    260
      
    $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006
    300
      
    $a 65 s $c príl., 1 CD
    650
    -7
    $a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034
    650
    -7
    $a benchmarking $2 estusub $7 stu_us_auth*stus7859
    650
    -7
    $a marketingová stratégia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11333
    700
    1-
    $a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.