Number of the records: 1
Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom
SYS 0078719 LBL 00000naa--22^^^^^-a-4500 003 SK-STU 005 20221104211603.0 007 ta 008 191218s^^^^-----------e------000-0-----d 035 $a biblio/157649 $2 CREPC2 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo $b eng 100 1-
$7 stu_us_auth*0006259 $a Janáková-Porgeszová, Hana, $d 1987- $u 902023 $4 aut $9 100 $r Z1 $U Ústav manažmentu STU $T ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania $X 78599 $U R2023 $Y 406 245 10
$a Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom. / $c aut. Hana Janáková-Porgeszová 246 31
$a Innovations in intercultural marketing in connection with the multiculturalism 773 0-
$w stu_us_cat*0078371 $t Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava $b 1. vyd $h CD ROM, 132 s. $z 978-80-227-4970-1 $7 m2am $a Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education $d Bratislava : Spektrum STU, 2019 $g S.63-69
Number of the records: 1