Number of the records: 1  

Marketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa

  1. SYSstu129059
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20200921110259.8
    008
      
    061031s2006----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Križanová, Renáta $4 aut $7 stu_us_auth*stu64221
    245
    1-
    $a Marketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa : $b Bakalárska práca
    260
      
    $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006
    300
      
    $a 55 s $c príl (1 CD-ROM)
    650
    -7
    $a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034
    650
    -7
    $a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434
    650
    -7
    $a strategický marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11393
    700
    1-
    $a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.