Number of the records: 1
Marketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa
SYS stu129059 LBL 00000ntm--22000003a-4500 005 20200921110259.8 008 061031s2006----xo------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 044 $a xo 100 1-
$a Križanová, Renáta $4 aut $7 stu_us_auth*stu64221 245 1-
$a Marketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa : $b Bakalárska práca 260 $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006 300 $a 55 s $c príl (1 CD-ROM) 650 -7
$a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034 650 -7
$a marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus8434 650 -7
$a strategický marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11393 700 1-
$a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220
Number of the records: 1