Number of the records: 1  

Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom

  1. Title statementInovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom. / aut. Hana Janáková-Porgeszová
    Main entry-name Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Par.titleInnovations in intercultural marketing in connection with the multiculturalism
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.63-69
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.