Number of the records: 1  

Properties of a modelled call centre

  1. Title statementProperties of a modelled call centre / aut. Ivan Baroňák, Matej Hartmann, Róbert Poláček
    Main entry-name Baroňák, Ivan, 1955- (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Another responsib. Hartmann, Matej, 1990- (Author)
    Poláček, Róbert, 1994- Z3 (Author) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    In Journal of Electrical Engineering. -- ISSN 1335-3632. -- Vol. 71, No. 2 (2020), s. 96-102
    Subj. Headings call centre
    IVR
    mass service system
    call agent
    Erlang equations
    LanguageEnglish
    URLhttp://iris.elf.stuba.sk/JEEEC/data/pdf/2_120-04.pdf
    Document kindRBX - článok z periodika
    CategoryADN - 13/NOVÉ Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    Category (from 2022)V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    In databases WOS: 000536287900004
    DOI: 10.2478/jee-2020-0014
    SCOPUS: 2-s2.0-85085763422
    Year2020
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.