1. Communication with customers via brand
Title information : Communication with customers via brand
Variant heading : \q12*stu_us_auth*1 stu91419 \q \q1013 stu_us_auth*stu91419 \d Rybanský Rudolf \q
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu41826 \q \q1013 stu_us_auth*stu41826 \d Prajová Vanesa \q ; M4000
Issue data : Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010
%continue : . - 152 s
ISBN : ISBN 978-83-7729-058-3
Document kind : monografia
Category : BAA - Scientific book titles issued in foreign editorship
Category (from 2022) : O1 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok
References : \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*amg \q (1) - monografia
: \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*auc \q (1) - učebnica
: \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*xcla \q (3) - článok