Search results

Records found: 31  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth 0024589^"
  1. Simulačná platforma na generovanie CTF úloh zameraných na zraniteľnosti webových aplikácií
    Slíž Radovan ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    2023
    FEI ; 27.06.2023 ; informatika ; B-API

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=164586
    bakalárska práca
    book

    book

  2. Automatizované generovanie zadaní pre výučbu binárnej exploitácie
    Ševčíková Ema ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    2023
    FEI ; 27.06.2023 ; informatika ; B-API

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=163347
    bakalárska práca
    book

    book

  3. Towards Explainable Malware Detection with Structured Machine Learning / aut. Peter Švec, Tomáš Bisták, Martin Homola, Štefan Balogh, Ján Kľuka, Alexander Šimko
    Švec Peter ; 035000  Bisták Tomáš Homola Martin Balogh Štefan ; 035000 Kľuka Ján Šimko Alexander
    XLoKR 2023 : . [7] s.
    Explainability malware detection Concept Learning
    https://drive.google.com/file/d/1MEqRRUlN6TrX7ndE7gi_XEdWRTpgRzLP/view
    článok zo zborníka
    BFA - Abstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
    O2 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka
    article

    article

  4. Improving DL-Learner on a Malware Detection Use Case / aut. Tomáš Bisták, Peter Švec, Ján Kľuka, Alexander Šimko, Štefan Balogh, Martin Homola
    Bisták Tomáš  Švec Peter ; 035000 Kľuka Ján Šimko Alexander Balogh Štefan ; 035000 Homola Martin
    DL 2023 : . [13] s.
    DL-Learner Concept Learning malware detection Explainability
    https://ceur-ws.org/Vol-3515/paper-6.pdf
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Deobfuskácia škodlivého kódu
    Abrhan Matúš ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave STU, 2022
    FEI ; 22.06.2022 ; informatika ; B-API . - 38 s., príl.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildAJ3JE&sid=378281AEB05FBF717132C5A6EBFA&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book

  6. Vyhľadávanie zraniteľností pomocou fuzzing techník
    Čabala Jozef ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2022
    FEI ; 30.06.2022 ; informatika ; B-API . - 55 s., príl.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildO1AGD2&sid=378281AEB05FBF71783CC8A6EBFA&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book

  7. Kernel exploitation
    Hrebeňárová Kristína ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2022
    FEI ; 30.06.2022 ; informatika ; B-API . - 74 s., príl.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildKEBPP&sid=A3900C45A119566172F3F89915B9&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book

  8. Editor konfiguračných súborov modulárneho systému
    Shalenyk Yurii ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2022
    FEI ; 01.07.2022 ; informatika ; B-API . - 55 s.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildELQG3&sid=85CE14C1EED0152B7833DB9735B2&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book

  9. Metódy detekcie škodlivého kódu
    Vraňák Oliver ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2022
    FEI ; 22.06.2022 ; informatika ; B-API . - 47 s., príl.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildMOOUD&sid=85CE14C1EED0152B7833DC9735B2&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book

  10. Security of machine learning in malware detection
    Melekhova Anna ; 035000  Švec Peter ; 035000 (Thesis advisor)
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2022
    FEI ; 30.06.2022 ; informatika ; B-API . - 53 s., príl.

    https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioFormChildC166DD&sid=378281AEB05FBF717137CBA6EBFA&seo=CRZP-detail-kniha
    bakalárska práca
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.